2013. szeptember 11., szerda

3.rész

Az előző résznek ott lett vége, hogy Bellától kaptam egy üzenetet és hirtelen nagyon izgatott lettem. Az állt az üziben, hogy James elhívta őt a parkba beszélgetni. Nagyon örültem neki!! Jamessel nem olyan jó a kapcsolatunk mint eddig volt mert múltkor beköptem anyuéknak ami így utólag nem volt szép dolog. Próbáltam bocsánatot kérni, de nem nagyon beszélgetett velem. Bár szerintem az utóbbi időben sokkal jobb lett a kapcsolatunk mint eddig volt. Na de most nem az a lényeg hanem az, hogy a legjobb barátnőmet elhívta a bátyám a parkba beszélgetni. Nagyon kíváncsi leszek mit fog mesélni Bella a délutánról. A reggel elég fárasztó volt. Az idő nyomasztó és az eső is csak esett és esett. Az órák lassan teltek és teljesen máshol jártam. Se nem voltam ott amikor Hollik tanárnő a Függetlenségi háborúról bezsélet se nem nem mikor Kardos tanár úr a magnézium szalagot égette és mutogatta, hogy fehér. Az eszem teljesen máshol járt. Teljesen el voltam tájolva. Mikor iszonyat hangosan megszólalt a tűzjelző csengő. A tanár kiment a teremből ugyan is nem tudott arról, hogy gyakorlat lett volna. Hát nem is gyakorlat volt. Az egyik gázcső kilyukadt a radiátor mellett közvetlenül ami természetesen meggyulladt. Gyorsan sorakoztunk és kifele tartottunk az udvarra. Nem tudtam hol van James és ez nagyon rossz érzés volt, ijedtembe elkezdtem az udvaron keresni de sehol sem volt. Elképzelésem sem volt merre keressem és lelkiismeret furdalásom volt a múltkori veszekedésünk miatt. Nézelődtem az udvaron de sehol sem volt, sírtam és kiabálni kezdtem a nevét. JAMES! JAMES! JAMES! sehol semmi. Odamentem Loganhez:
-Szia Logan! Nem láttad James-et? Fontos lenne!
-Utoljára akkor amikor sorakoztunk én jöttünk kifele.
- És akkor tuti kijött?? Vagy bent maradt??
- Nem tudom szerintem kijutott, mert az igazgató még bent van és neki kell kijönnie először
- És ha nem ért ki??
- Biztos kiért, de segítek megkeresni
- Köszi! Te keresd kint én bemegyek
- Ne Nora!! Nem mehetsz be!!
-Köszi, hogy segítesz kint találkozunk szólj ha megvan James!
Ezzel bementem és eszeveszetten rohantam az osztályuk felé. Sehol senki...már minden tiszta füst volt és alig láttam valamit az igazgató még mindig bent volt az iskolában. Bement az összes erembe és végig nézte a folyosókat, hogy minden gyerek kijutott-e. Én már alig kaptam levegőt a sok füst miatt és leültem. Az igazgató meglátott és megkérdezte mit keresek itt:
- Te miért vagy még bent
-Mert a bátyám James Mashlow nem találtam kint az udvaron
-Mindenki kijutott nyugodj meg, már csak mi vagyunk bent.
- Biztos, hogy már senki nincs bent az épületben?
- Persze!
Az ölébe kapott és kiszaladtunk az udvarra. Mikor kiértünk Bella azonnal odajött hozzánk és megkérdezte, hogy nem kell-e kórházba vinni, de én mondtam, hogy NEM! Teljesen, jól vagyok csak hadd menjek oda a bátyámhoz.
Az, hogy a bátyám, James meglett-e az az csak a következő részben derül ki! :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon király lett ;)
    Hollik tanárnő és Kardos tanárúr hát ez nay XD
    Love,
    Bella

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik Bella :))

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Van számodra egy meglepim;)
    http://jade-and-the-btr.blogspot.hu/

    VálaszTörlés